W 2018 próbowałem na codzień doganianych prozą życia praktykować sculptowanie i tak w 2019 w połowie stycznia przełamałem się i udostępniłem 3 chyba pracę w SculptJanuary 2019, doświadczenie super.
Mądrzejszy o pierwsze podejście próbowałem przyjąć jakąś strategię przypominając sobie doświadczenia z roku wcześniej. Wniosków było wiele ale niestety mało w szczegółach byłem w stanie przytoczyć, pewne wydało się to, że niespisanie ich na bieżąco przeszkadza w rozwoju skillsów a brak praktyki wybija z pierwotnej formy. Poza tym w 2019 była dosyć rewolucyjna zmiana dotycząca Blendera z 2.79 na 2.80 i to również wiązało się wtedy z wybiciem z rytmu.
Stąd pomysł , żeby a nóż nie tylko dla siebie podzielić się z wami wynurzeniami na temat sculptingu. Opisując najlepiej wnioski podstawowe w miarę rozwoju umiejętności przy kolejnych pracach. Skupiam się szczególnie na sculptingu, tam gdzie mogę, intuicyjnie znajdując odpowiednie kierunki , bez asap-a, asp 🙂 i innych szkół kierunkowych. Co mam nadzieję będzie generowało naturalne błędy i wypaczenia, które dzięki waszym sugestiom pozwolą mi nadrobić braki 🙂
Mam nadzieję przejść do konkretów już niedługo 🙂