Witaj,

nazywam się Maciek Wołodko. Mieszkam w Trójmieście.

Na blogu znajdziesz posty na razie o rzeźbieniu w darmowym Blenderze 3D. Na temat tego jak szybko w sposób niekonwencjonalny nauczyć się rzeczy , które warto znać. Anthony Robbins mawiał „zmiany generują problemy, a problemy rozwiązania. Te natomiast powodują kolejne zmiany”. Znajomość narzędzi do rozwiązywania „problemów” – zadań, pozwala szybciej ogarniać zadania.

Celuję , żeby „budzić w sobie artystę”.. i(lub) trochę go zorganizować.

Sculptowanie(Rzeźbing) we FLOW pozwala tworzyć rzeczy również improwizowane. Tworząc budować przekonanie , że z poznawaniem kolejnych klocków rośnie poczucie sensu, zmienia się paradygmat, można więcej.

W pierwszym „sezonie” umieściłem serię postów dotyczących rzeźbienia. W około minutowych filmikach zakodowałem i powtórzyłem odpowiednio wiele razy do czego i jak używać kilku narzędzi Blendera 3D (świetny i na zawsze darmowy program, który podbija świat). Tu masz link: Jak działa jaki pędzel Blender 3D sculpting .

W dalszym etapie będę próbował dopieszczając rozmach brać się za inne tematy. Po części , żeby samemu łatwo wracać do tych porcji potrzebnych podstaw, ale również żeby to była taka baza dla innych. Będę zamieszczał tematy związane z silnikiem gier Unreal Engine, programem do montażu wideo Da Vinci Resolve i do edycji dźwięku Audacity. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej , wpisz się do newslettera.

Celem jest znaleźć standard , który pozwoli krok po kroku przygotowywać porcję ważnych dla wielu ludzi przyszłości myków potrzebnych do wyrażania koncepcji, wizji, tworzenia wirtualnych światów , które pozwalają nam pozyskiwać „JAK” i budować lepszy realny NOWY ŚWIAT, odpowiadający na trudne wyzwania.

miłej zabawy

pozdrawiam Maciek Wołodko

Maciek Wołodko i ChwilaOut

Parafrazując ” jeszcze nigdy tak wielu , nie mogło zrobić tak wiele, inwestując poza czasem, tak niewiele , żeby poczuć tak wiele za tak niewiele ”  😉

 

Maciek Wołodko