Dziennik Badań nad Rzeźbingiem

DATE : 28 lutego 2021 By :

Sculpting czyli „Rzeźbing”. Przypomina co do zasady rzeźbienie tradycyjne tylko, że na kompie, tablecie lub za pomocą VR, a nawet telefonie.

 

Według dużej części zorientowanego świata 😉 wspaniałe efekty i możliwości , z każdym miesiącem jeszcze większe, pozwala osiągać darmowy Blender 3D. Wśród programów wykorzystywanych do rzeźbienia wysokim standardem jest Zbrush, ale nie o nim będzie. 

 

Przez lata doświadczeń z najbardziej popularnymi programami w tym z grupy Adobe, jestem przekonany , że Blender 3D jest najbardziej wartościowym w kontekście tworzenia , uniwersalnym programem do grafiki 2D i 3D.(wiem wiem do pracy na pikselach Blender 3D nie jest odpowiednią opcją, bo do grafiki rastorowej poza Adobe Photoshopem, dobrze działa Affinity Photo lub Krita).

 

Następne lata, dalszy rozwój technologii i  sztucznej inteligencji powoduje przed nami możliwości i wyzwania. Warto część swojego czasu wykorzystać, żeby odnaleźć się szczęśliwie w przyszłej rzeczywistości. Tendencję do komplikowania sytuacji przez skorumpowanych polityków z zamkniętymi głowami , ich przywiązanie do niskich standardów demokratycznych i praw człowieka, wymaga od nas więcej. W naszym interesie są społeczeństwa rozumiejące lepiej świat, odporne na manipulację „fake newsami” i zdolne podejmować wybory w oparciu o umiejętności związane z krytycznym myśleniem. Musimy zbudować nasze przyszłe lata i pomóc przyszłym pokoleniom ustawić się na możliwej do rozwiązywania problemów zostawionych przez te pokolenie pozycji.

Większego sensu nabiera pasja i rozwój, w świecie gdzie przez Internet , możemy pokazać lub sprzedać swoje dzieła.

 

W przyszłości niedalekiej mnóstwo obecnych zawodów zostanie wyparte przez roboty i automatyzacje. Praca grafika, programisty, sprzedawcy i wiele innych będzie realizowana dokładniej przez sztuczną inteligencje i inteligentne usługi. Przewiduje się , że urodzeni w 2007 , w dorosłość  wejdą realizując pracę w zawodach, które jeszcze nie powstały. Wbrew pozorom to może być dobra informacja.

Wystarczy krok po kroku przewartościować podejście:

  • nigdy nie jest za późno by bawić się niemądrze
  • z pozornie nie mądrych rzeczy robią się czasem rzeczy inspirujące
  • to fitness dla głowy
  • uczucie satysfakcji  z nowej umiejętności
  • perspektywa tworzenia grafiki 3D dla siebie, do ilustracji, wideo, gier lub wydruku 3D
  • ćwiczenie dystansu , kreatywności
  • miłe spędzenie czasu, w erze lockdownów i innych pandemii.
  • daję poczucie kompetencji w świecie technologii
  • pozwala tworzyć koncepty pomysłów.

 

ChwilaOut przez doświadczenie FLOW, pozwoli znaleźć Ci własną interpretację zestawu energii i uczuć , które przy nim się odpalają.

Jestem przekonany , że żeby poczuć co mam na myśli nie trzeba lat studiowania, rozległej wiedzy i doświadczenia.

Stworzone postacie odpowiadające zagadnieniom z Blendera 3D, zaczynając od pędzli do Rzeźbienia , mają w sposób prosty, oparty o techniki pomagające wspierać skojarzenia. Celem jest dla mnie jak najszybciej  doprowadzić zainteresowanych do automatycznego  tworzenia i poczucia bardzo fajnych uczuć z tym związanych.

Zagadnień jest tak wiele (klocków), że ważniejsze jest zrobić robotę.

CEL nadrzędny na teraz: popularyzacja stanu FLOW i udostępnienie materiałów (niekoniecznie perfekcyjnych, zaplanowanych do końca), pozwalających zdobyć umiejętność najpierw podstawową Rzeźbienia w Blenderze 3D.

Tutaj znajdziecie PLAYLISTĘ na youtubie mojego kanału CHWILAOUT , będą tam umieszczane filmiki.

Na dziś znajdziecie tam ten o Snake Hook’u i Draw.

link do Playlisty na Youtubie (Włącz napisy)

Wsparcie badań nad Rzeźbingiem możesz okazać klikając w fotkę ZRZUTKA . Dzięki z góry , to dzięki wspierającym mogę przygotowywać dla Ciebie treści.

Dzięki za wsparcie
Share this:
FLOW w Cyfrowym Świecie: Blog Macieja Wołodko!