Sculpting czyli „Rzeźbing”. Przypomina co do zasady rzeźbienie tradycyjne tylko, że na kompie, tablecie lub za pomocą VR, a nawet telefonie.
Według dużej części zorientowanego świata 😉 wspaniałe efekty i możliwości , z każdym miesiącem jeszcze większe, pozwala osiągać darmowy Blender 3D. Wśród programów wykorzystywanych do rzeźbienia wysokim standardem jest Zbrush, ale nie o nim będzie.
Przez lata doświadczeń z najbardziej popularnymi programami w tym z grupy Adobe, jestem przekonany , że Blender 3D jest najbardziej wartościowym w kontekście tworzenia , uniwersalnym programem do grafiki 2D i 3D.(wiem wiem do pracy na pikselach Blender 3D nie jest odpowiednią opcją, bo do grafiki rastorowej poza Adobe Photoshopem, dobrze działa Affinity Photo lub Krita).
Następne lata, dalszy rozwój technologii i sztucznej inteligencji powoduje przed nami możliwości i wyzwania. Warto część swojego czasu wykorzystać, żeby odnaleźć się szczęśliwie w przyszłej rzeczywistości. Tendencję do komplikowania sytuacji przez skorumpowanych polityków z zamkniętymi głowami , ich przywiązanie do niskich standardów demokratycznych i praw człowieka, wymaga od nas więcej. W naszym interesie są społeczeństwa rozumiejące lepiej świat, odporne na manipulację „fake newsami” i zdolne podejmować wybory w oparciu o umiejętności związane z krytycznym myśleniem. Musimy zbudować nasze przyszłe lata i pomóc przyszłym pokoleniom ustawić się na możliwej do rozwiązywania problemów zostawionych przez te pokolenie pozycji.
Większego sensu nabiera pasja i rozwój, w świecie gdzie przez Internet , możemy pokazać lub sprzedać swoje dzieła.
W przyszłości niedalekiej mnóstwo obecnych zawodów zostanie wyparte przez roboty i automatyzacje. Praca grafika, programisty, sprzedawcy i wiele innych będzie realizowana dokładniej przez sztuczną inteligencje i inteligentne usługi. Przewiduje się , że urodzeni w 2007 , w dorosłość wejdą realizując pracę w zawodach, które jeszcze nie powstały. Wbrew pozorom to może być dobra informacja.
Wystarczy krok po kroku przewartościować podejście:
- nigdy nie jest za późno by bawić się niemądrze
- z pozornie nie mądrych rzeczy robią się czasem rzeczy inspirujące
- to fitness dla głowy
- uczucie satysfakcji z nowej umiejętności
- perspektywa tworzenia grafiki 3D dla siebie, do ilustracji, wideo, gier lub wydruku 3D
- ćwiczenie dystansu , kreatywności
- miłe spędzenie czasu, w erze lockdownów i innych pandemii.
- daję poczucie kompetencji w świecie technologii
- pozwala tworzyć koncepty pomysłów.
ChwilaOut przez doświadczenie FLOW, pozwoli znaleźć Ci własną interpretację zestawu energii i uczuć , które przy nim się odpalają.
Jestem przekonany , że żeby poczuć co mam na myśli nie trzeba lat studiowania, rozległej wiedzy i doświadczenia.
Stworzone postacie odpowiadające zagadnieniom z Blendera 3D, zaczynając od pędzli do Rzeźbienia , mają w sposób prosty, oparty o techniki pomagające wspierać skojarzenia. Celem jest dla mnie jak najszybciej doprowadzić zainteresowanych do automatycznego tworzenia i poczucia bardzo fajnych uczuć z tym związanych.
Zagadnień jest tak wiele (klocków), że ważniejsze jest zrobić robotę.
CEL nadrzędny na teraz: popularyzacja stanu FLOW i udostępnienie materiałów (niekoniecznie perfekcyjnych, zaplanowanych do końca), pozwalających zdobyć umiejętność najpierw podstawową Rzeźbienia w Blenderze 3D.
Tutaj znajdziecie PLAYLISTĘ na youtubie mojego kanału CHWILAOUT , będą tam umieszczane filmiki.
Na dziś znajdziecie tam ten o Snake Hook’u i Draw.